A szundi lenyomása és a hírek átolvasása után egyre többen nyitják meg ágyból a foodorát.
Ébredés után legtöbbünk első dolga a telefonunkhoz nyúlni. Ezt persze nehéz is elkerülni, ha azon állítjuk be az ébresztőt. Egyre többen vannak azonban, akik a hírek vagy a közösségi oldalak átlapozása után a foodora alkalmazásával folytatják, és már azelőtt leadják a reggeli- vagy a kávérendelésüket, hogy kikelnének az ágyból. A miértre egyszerű a válasz: mert jólesik.
Dupla kávé(rendelés)
Tovább nőtt a legfontosabbnak tartott étkezést házhoz rendelők száma az elmúlt évben – derül ki a foodora felhasználóinak szokásaiból.
A kávé a legnépszerűbb reggeli termék a magyarok körében, amelyet az is bizonyít, hogy az elmúlt egy év alatt megduplázódott a népszerű reggeli italt tartalmazó rendelések száma. Az álmos szemű rendelőket pedig több mint 600 különböző partner szolgálta ki országszerte.
Több tízezer adaggal a legnépszerűbb kávéforrás a foodora saját bolthálózata, a foodora market, de a megrendelők a menő belvárosi kávézóktól a gyorséttermeken át a kedves vidéki pékségig mindent kipróbálnak. A sláger a latte, míg a bolti rendeléseknél a kávés tejek és a 3in1 kávék a legkelendőbbek. Ami a hét napjait illeti, hétfőn – talán érthető okokból – kimagasló a kávé iránti kereslet, majd ahogy nőnek a home office-ban töltött napok, és a hétvége ígéretéből merített energia, úgy csökken a kávérendelés.
Ha az ételfajtákról van szó, akkor pedig az otthon készített reggelinek valók mellett a bagelek és melegszendvicsek is egyre népszerűbbek. Akik igazán át tudják adni magukat a foodora által gyakran emlegetett “mert jólesik” érzésnek, azok rendeltek már jégkrémet vagy friss pizzát is a korai órákban, csak mert éppen erre vágytak. És ha csak félig nyitott szemmel tudunk ajtót nyitni, vagy kócosan, vagy pizsamában – az is teljesen rendben van.
Kakaós csiga két keréken
Annak sem kell azonban lemaradni a foodora reggeliről, akinek a fenti példáknál sietősebb a reggele. Múlt héten immár másodszor vendégelte meg az ételkiszállító cég a Magyar Kerékpárosklubbal közösen a budapesti kerékpárosokat öt forgalmas csomópontban. A Bringás Reggelin rekordszámú – két óra alatt több mint 2600 – bringás állt meg, vagy csak lassított mosolyogva egy könnyed reggeliért, hogy aztán új lendülettel tekerjen bele a napba.
Az évek során a több ezer rózsaszínű biciklis futár – akik maguk is a kerékpáros közösséget erősítik -, szerves részévé vált a városképnek. A kétkerekű közlekedésnek a 2020 óta karbonsemlegesen működő ételkiszállító cég is szószólója: évente több alkalommal népszerűsíti a kerékpáros közlekedést, és több száz étteremből szinte csak kerékpárral szállít házhoz.